. . .

Åååååh! Jag blir så trött! Min dator har fått svininfluensan (läs virus).. så hela dagen har jag roat mig med att skriva över filer på skivor.. underbart!

För övrigt har jag tillsammans med pållan gjort den hittills mest perfekta längningen till mellantrav i min ridkarriär! Ingen ökning av tempo eller takt, bara längning på steget! Jag måste analysera vad jag gjorde den gången, som jag aldrig har lyckats med förut.. eller efteråt för den delen! Men hon känns fin nu Missy! Hon har lite power i bakdelen, men fortfarande kvarstår problemet att framdelen måste upp och hennes nya smitaundanarbetetmove är att lägga huvudet på sne! Men vi jobbar på det! :)

Kommentarer
Postat av: Cindie

Antibiotika!!

2009-09-12 @ 04:44:18
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0