Suck..

Bohuscupen igår, ingenting fungerade och jag blir bara trött på det. Jag vet inte ens om jag är pepp på att vi kom till final, visst, det är jättekul, men det finns något som verkligen tynger ner hela grejen.. Det känns riktigt jobbigt och det gör det omöjligt att prestera på topp. Det har varit samma sak båda omgångarna och det lär bli samma sak i finalen och pga det är jag inte pepp på att åka. Det är inte som att det är något jag kan skita i heller, för irritationsmomentet finns där exakt hela tiden. Nej, fy. Nu ska jag försöka att inte deppa ihop, det blev ju trots allt en 6-plats i första klassen, sen hur välförtjänt den var är en annan femma. Valiska är trots allt min nya favorit, det är jag och tanterna precis som det ska vara! Jag gillar tanter, det började med Tiffsan och fortsatte med Babs, Aniara, Shannon, Amulette, Chaming, Donna och nu Valiska och Missy. Ston är bäst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0