högskolan, nu är det dags att bli vuxen!

jag är kass på det här med att blogga, jag vet. Senaste dagarna har det vart mycket flängande fram och tillbaka, allting är fixat till balen och studenten, förutom en väska till balen.. det tänkte jag ta tag i på måndag. Dom senaste dagarna har även inneburit mycket häst, vad annars? Missy gick som en klocka i onsdags och teori-ridningen på kvällen var en intressant upplevelse, på ett bra sätt! Jag och Stan har varit på ängen, dels med Lotta och Mabel, dels själva. Han är rätt häftig!

Annars? Jag har sökt in till högskolan och hoppas på att jag har en plats i september, om jag känner att det passar lämnar jag förhoppningsvis Göteborg om ett år till litelite nordligare breddgrader. Det känns bra, jag är pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0