Hallelujah!

Well, snart klar med plugget, det blir som det blir. Allting brukar ju falla på plats i slutändan. Nuförtiden sitter jag bara i min egna värld och drömmer om helt fantastiska saker. Jag har hört att det är bra att drömma, men frågan är om det är hälsosamt att drömma såsom jag gör? Det är som bäddat för att inte kunna uppnå. Men okej, jag kan ju vara orealistisk ett tag till, åtminstonde tills jag har försökt. =) Det finns iaf typ två personer som tror på mig, that might be just enough! =)

Anyway, ska träffa älskade Malin på fredag för en lunch/fika vad det nu blir! =) Det var jättelängesedan, vi spenderade ändå typ 6 år mer eller mindre på varandra i skolan. Det var vi mot världen..eller mot J iaf. ^^ haha, ja, det var tider! :P

Min book report ja.. det blir nog mycket improvisation ^^ Provet har jag iaf läst igenom hälften på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0