A good day, which went bad.

Gud vad skönt! Äntligen, äntligen, äntligen! Nu, klockan 18.53, ligger jag i min säng och här tänker jag stanna tills imorgon bitti. Jag vägrar lämna min varma, goa, mjuka säng. Det är mysigt, att ligga här, kolla på One Tree Hill med en kopp te och en flaska friskt kranvatten. Jag mår inget vidare om jag ska vara ärlig, igen. Jag förstår verkligen inte varför jag inte kan få vara frisk. Jag kanske borde lägga om mina livsvanor? Yep, jag ska äta nyttigare, träna ännu mer, Planera mitt liv och se till att jag inte behöver stressa mer. Frågan är om jag kommer palla att skriva något på vårt PA. Troligen inte, idag har inte varit den bästa dagen någonsin. Men jag tänker inte klaga, jag får pengar iaf. =) Kul att dagen började med blodbad dock, jösses, jag var inte dåligt rädd där ett tag och K var nog inte mindre rädd hon när beskedet nådde henne via telefon. Tur att det inte var någon fara än iaf. Verkligen tur.

- Dagens minus.

Flashbacks som får en att inse i vilken fara någon befinner sig, just nu, eller senare. Inte alls kul.

+ Dagens plus.

Lyckan som infinner sig när man kollar på hästarnas bus och brall i hagen. Det är dom värda skruttarna, fast helst skulle dom vilja ha en stor hage med massa gräs, amen!

Åh nej, nu börjar Gossip Girl, jag ligger alldels för långt före för att kunna titta på avsnitten en gång till. Och usch på Gossip Girl-böckerna. Jag har knappt lyckats ta mig igenom 2 kapitel i första boken. Dom är blä. Tur  att serien finns då, men att se avsnitten mer än en gång? Nja, så bra är dom inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

åhh, chuck bass<3 <3

2009-03-22 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0