Sleep tight my friends!

Efter 2,5 timmars sömn i natt är jag på topp idag! Satt och pluggade hela natten, somnade halv 4, vaknade 6, var i skolan 8.  Engelska C i 1,5 h, sen marknadsföring dubbelt upp! Hem, andas, plugga. In, träffa Sara, plugga. Hem, äta, plugga! Och nu sitter jag här! Försöker komma på ett sätt att slippa plugga mer idag, men det verkar inte lösa sig. jag måste skriva klart vår loggbok nu, helst igår.

Jag älskar verkligen projektarbetet!

Och nu är det så illa att jag faktiskt överlägger att gå o lägga mig och sova tills jag vaknar, ja, av mig själv alltså. För nu finns det inga reservkrafter kvar. Lyckat! Verkar dessutom som att jag ska på balen trots allt, det blir nog..ehm.. trevligt. Hoppas jag. Kul att pappa blir arg på mig för att jag inte ville gå, för att jag inte ville kräva så mycket pengar av mina föräldrar.. smart drag ey?

Gonatt folks! Och elin, sorry, men det blir ingen film idag heller, jag orkar helt enkelt inte.. :P


Kommentarer
Postat av: Elin

ah, låter som en fin dag du:P jag är värsta impad! :O

2009-03-26 @ 05:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0