To go or not to go..

Hrm.. jag börjar få lite panik, jag vet ingenting.. S-land i höst? Maybe, maybe not? Det hade ju onekligen varit najs. Spec om A hade varit på. Men annars då? Inte fanken vet jag, jag vet som sagt ingenting. Det är väl inte som att det inte finns några möjligheter, ey! Jag kom precis på att jag ev har kontakter till något ställe in Italy.. tydligen bra ställe, vad som sagts iaf.  

Anyway, anyhow, för att linda in saker ytterligare så kanske det har blivit ett litetlitet framsteg på den där hästfronten. Man kan ju alltid hoppas med risk för att bli besviken, men äh. Det ordnar väl sig på något sätt. =) Tror och hoppas jag iaf. =)

Årsmöte om lite mer än en timme, sen 40-årsfest. Hahha jösses. Nej, jag vet inte, det blir nog trevligt! ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

du kommer ju ha den lätt snyggaste t-shirten iaf! jag diggar den hårt! asskön!

2009-03-07 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0