Släpp fångerne ut det är vår!

vaknade i morse, utvilad! Sicken grej! Åkte in till stan, myste med Sara hos Inez och nu är vi nästan klara med vårt PA. Underbart, verkligen! Ska tydligen jobba imorgon.. inget minne av det, men det var ju tur att någon hade lagt märke till det. Men jag är inte bitter, för jag har varm sojadryck och  påskmust och senare ev en pizza och lite popcorn. Nej, ja ä verkligen inte bitter. Funderar dock på vad det blir för film ikväll, det lutar åt Seabiscuit. Det var ett tag sen nu och jag måste uppdatera mig på den fronten.

jag och bästa sara åt glass idag, ute i solen, nedanför göteborgs grundare Gustaf Adolf. Nu är det bannemej vår på riktigt! Åååh, med tanke på min rubrik, kan det vara dags för lite Hasse & Tage någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0