Remember the good, let go of the bad.

Hemma från stallet nu, hoppträning ikväll. Gick rätt bra faktiskt, inte det bästa jag någonsin presterat, men inte heller det värsta. Ibland stämde det faktiskt riktigt bra och det är dom sprången och rundorna jag ska lägga på minnet. Gör jag rätt så gör Cameron rätt, gör jag fel så försöker Cameron göra rätt. Han är en riktig pärla.

Imorgon ska jag vara inne i stan klockan 10, träffa Sara och skriva klart vårat PA. =) Måste nog hem till far min först dock och hämta lite smått och gott. =) Ingen sovmorgon med andra ord, men det fick jag ju så det räckte i morse, rätt välbehövligt faktiskt. Sen ev en sväng till stallet, jag kan inte riktigt hålla mig därifrån, jag längtar varje sekund..nästan iaf. Det känns faktiskt bra och jag börjar känna igen mig själv igen. =)

Men nu.. jag vet inte.. youtube kanske?

Godernatter folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0