otroligt underhållande. :D

Kul att vi gjorde mer eller mindre ingenting i skolan idag, en enda lektion. Men det var rätt skönt att bara göra lite tester och diskutera i grupp. Kul att jag fick ögondroppar på sjukhuset för 3 timmar sen och att jag fortfarande inte kan läsa eller se detaljer på nära håll. Kul var ordet. Ni får helt enkelt ursäkta om jag stavar fel, för jag ser inte vad jag skriver. Det är nu jag är otroligt glad för att jag kan mitt tangentbord så bra att jag inte ens behöver kolla på tangenterna när jag skriver längre. Kul att mina pupiller är lika vidgade som en knarkares. Tur att jag kom ihåg solglasögonen idag. Kul att någon har ätit upp allt det goda i MIN Ben and Jerry´s. Blä, bara massa vanilj utan gojs kvar. :(

tur att jag har hasse & tage boxen här hemma, så jag kan roa mig med Picassos äventyr! =)








hihi

Kommentarer
Postat av: Elin

är kul det nya modeordet? :O NAJS!

2009-03-05 @ 20:40:29
URL: http://lillhagenelin.blogg.se/
Postat av: Sara Gunnarsdotter

Picassos äventyr är en helt underbar och speciell film och de har verkligen samlat alla de bästa svenska komediskådespelarna man kan hitta!

2009-03-07 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0