"My feelings are different.. in fact, they´re quite the opposite."

Pride and Prejudice, så otroligt himla underbar. Jag har lyckats få Elin besatt nu också! Score! Fast filmen suger, note to myself. Sitter hos mamma nu, det är bara jag och katterna hemma. Jag älskar ensamheten. Det finns inget bättre än att vara hemma helt ensam, bara kunna fokusera på sig själv och göra precis vad man vill. Mysigt. Imorgon blir det först skola.. ehm.. ja. Svenska, jag, Sara och Jens ska analysera Pride and Prejudice, det ska väl redovisas nästa vecka om jag förstod saker och ting rätt. Efteråt, internationell ekonomi. Yepp, försov mig ifrån provet i måndags.. inte så bra.. jag kunde ju faktiskt nästan allt. Det kändes ju bra. Men nej, inte det. Anyway, anyhow,  sen ska jag träffa bäste Malin! Det var hur längesedan som helst.. hon har ju mer eller mindre flytt landet.. eller åtminstonde flyttat ifrån Göteborg, vilket är i princip samma sak som att lämna landet. Det ska i vilket fall bli otroligt kul! Sen träna med Elin.. ehm.. har råkat lova att jag måste ta i ordentligt på tävlingen på söndag.. annars blir det straffvarv i blå spåret, elin tänker uppenbarligen jaga mig med en longerpisk.. vilket innebär att jag kommer få springa som in i helvete! Men okej, det är lika bra! Fast det verkar lovande.. jag kanske inte behöver det trots allt! 3 pass per vecka sa vi! Jag red ju faktiskt Cacambo i tisdags.. det är hårdare än Markus spinningpass! Aerobic imorgon och tantens pass på lördag! Plus tävling på söndag! Score! Det kan ju vara godkänt..eller?

just nu filurar jag mest på vad jag ska roa mig med hela natten? Det lutar åt någon tv-serie. Internet är så himla bra!

Och vänta, välkommen elins arbetskamrater! enjoy your reading!


 


Kommentarer
Postat av: elin

Hahahaha xD Ja, du blir nog godkännd trotts allt, men det hade varit kul att jaga dig^^

Och nu kommer gubbarna mina bli heeeelt galna :D

2009-03-13 @ 05:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0