mihihi!

Idag har jag skrivit världens mest oseriösa artikel, om lejonkungen! mihihi. Det blev något slags kriminaldrama i slutänden! Weird. Fodrade sen, det är rätt mysigt att gå o småfixa lite i stallet sådär. Sen Valiska på lektionen, himla myshäst. När jag gör rätt går hon skitbra! När jag gör fel går det åt skogen. Jag tycker om henne. Imorgon, eng C på morgonen, sen ingenting mer. Ska visserligen åka o vaccinera kissemissarna! Snart flyttar dom.. det kommer bli helt sjukt tomt. : (

Lånade dessutom Macbeth idag och jag hade inte riktigt insett vad jag har gett mig in på.. förrän jag efter 10 sidors läsning hade en hemsk huvudvärk. Usch, kan jag aldrig tänka före? Nog för att Shakespeare är otrolig och hans verk är riktigt bra. Men.. det är TUNGT att ta sig igenom det på engelska.. och jag ska göra det på 5 dagar. Suck.. Well, det blir nog bra till slut. Annars kanske jag kan relatera till ämnet som boken ska gå hand i hand med, "The dark side of the human mind".

Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0