Let´s play a game.

Jag kom precis hem från Lina, jag och Lotta var där och spelade monopol. Det är alltid lika trevligt. Att jag dessutom fick min cola på vägen hem, fulländade kvällen. Elisabeth och Tobias åkte ur Let´s Dance och imorgon ska jag till stallet hela dagen. Funderar dock på hur jag ska göra med min engelska-uppsats.. The dark side of the human mind. Jag skulle dock kunna plocka med mig datorn till stallet. =) That´ll be nice! Så kan jag dessutom skriva på loggboken och fixa lite annat. Strålande!

Jag har dessutom fått en läxa av elin, på söndag kväll ska jag lägga in en film på något roligt i bloggen, som morgonunderhållning för henne på jobbet! That I can do! =) Men grabbar! En liten hälsning är väl inget att rodna för?! Eller?

Sen till nästa fråga som uppkom nu ikväll, om man har tur i spel, betyder det att man automatiskt har otur i kärlek då? Det ligger något i det, men det är verkligen inte rättvist.. och det finns ju dom som har otur i båda, eller tur i båda.. eller? Äh, jag ska inte ens börja fundera på det. Suck.



Sara & Sara <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sara....död åt sin ständiga TUR! ^^

2009-03-15 @ 20:45:12
URL: http://lottaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0