lalala

Den här dagen har varit riktigt lång. Jag har absolut inte haft ork till att göra något vettigt och därmed går tiden väldigt långsamt. Så långsamt att jag nu funderar på att bege mig till sängen. What?! ja, ni läste helt rätt. Jag är så otroligt trött, men först måste jag vänta på att alla bilder ska skickas från mig till bästa Alex. Blää. Jag får väl helt enkelt sitta och roa mig med diverse internskämt såsom inbrott vs utbrott. Well, vi är lite störda i det här hushållet, men jag gillar det ibland.

Nåväl, imorgon då? En yttepytte lektion som jag måste gå på. Yeapp och jag ska faktiskt gå, tro´t eller ej! Sen ska jag fixa med vårt PA, måstemåstemåste! Skicka till Sara! Måste läsa himla massa i Macbeth, indeed. Åtminstonde läsa ut boken. Försöka fila på min book report.

Men nu! Fixa iordning lite på rummet. Har på senare tid kommit fram till att jag behöver otroligt mycket mer struktur i mitt liv, om det ska fungera som det bör.

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0