It gets easier.

Haha jösses, det händer alldeles för mycket i mitt liv just nu för att jag själv ska hänga med. Verkar som att jag ev har kontakter i Kalifornien också, det kan ju bli intressant om jag skulle hamna där i slutändan! Men nu är det söndag som ligger närmast i min planering, jag är så himla nervös. Hoppas att det blir bra. =) 

Annars är vi snart klara med PA! Ska maila in det sista till Sara snart! =) Imorgon blir det utprovning av balklänning och bio med gänget! =) Sofia, Lotta, Lina och Malin. Kenny Starfighter is the shit!  

Bror min har lunginflammation. Grattis.. smittar sånt?


Kommentarer
Postat av: Alex

vad händer på söndag? :)

2009-03-26 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0