I´m so much stronger than you...

Suck, nu är Melodifestivalen slut, jag tycker nog att rätt låt vann. Fast jag diggar Caroline af Ugglas låt, eller egentligen är det väl henne som person som jag diggar. =) Fast om jag hade fått bestämma hade vi utan tvekan skickat "Tingeling, Tingeling, c´mon baby shake that thing".

Jösses ja, singstarkväll i stallet, jag säger bara, "Let me entertain you", inget mer behöver tilläggas. Dance, dance, dance. Jag spånar fortfarande på vilken film jag ska lägga upp imorgon kväll.. det lutar åt.. ja.. en ledtråd är "Åh nej! nu har hon börjat skratta, då slutar hon aldrig". Vilket också betyder att Elin kommer ligga under en stol hela dagen och skratta.. nästan värt att försöka få tag på övervakningsbanden! om det finns några sådana så att säga.

fyfan, nu börjar saker och ting gå för långt.. jag hatar dig verkligen, men jag har aldrigaldrig visat det öppet förut, någonsin! Nej, dags att skärpa sig! Jag är stark, jag är stark, jag är stark. Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0