I´m so excited!

Idag har varit en bra dag, först hittade jag den perfekta balklänningen! Jag är helt otroligt glad och tacksam! Den ÄR perfekt! Fyndade även en mysig kofta, en sån som är perfekt en sval sommarkväll vid stranden. Typ. Dagens mat bestod av sallad och på kvällen kinamat. En bra matdag också med andra ord. =) Städat min garderob har jag också gjort, jag har sjukt mycket kläder. Synd att jag inte använder mer än 1/3 bara. Suck på mig. Just det! Jag släckte faktiskt ner allt under Earth hour nu ikväll, fast familjen vägrade stänga av teven.. sucksuck.. men okej, en teve.. jag fick ju släcka allt annat iofs, dock var dom lite bittra på mig när dom insåg att jag även stängt av routern och värmegolvet..

Imorgon blir också en bra dag, det känner jag på mig! Jag ska ju till Kungälv för det första! :D Sen ska jag väl kanske hjälpa Jasse med Cornelia och sen ska jag på bio. Helt klart på Kenny Begins igen! Det finns ju folk som inte har sett den och jag hänger gärna på! :D han är kung!

Annars har ingenting hänt i mitt o så väldigt intressanta liv. Ja, jag inser att mitt liv inte är intressant för någon annan än mig själv, men jag är nöjd så det skiter jag i! ^^ Lycka till allesammans på blåbärs- och utbildningshoppningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0