hurtigbulle.

Sprang till stallet idag, hittade Elin, tittade på Lotta och Lina. Gick hem och sprang från Lina. Det var väl ändå rätt hurtigt? Jag lär ju behöva träna upp min kondition väsentligt om jag vill kunna prestera då, ni vet när det gäller. haha, jag är helt galet pepp nuförtiden. Jösses liksom. :D vad har hänt? okej, just idag kan det bero på diverse mediciner och en otrolig trötthet, men ändå.

KUL!

Nej, om man skulle ta och sova lite granna? Som jag faktiskt tänkte göra för sisådär 4 timmar sedan. det hände inte då och det kommer troligen inte hända nu. Scrubs börjar först om en timme, det har blivit lite som en slags oseriös godnattsaga för mig. Det gillar jag. =)


Kommentarer
Postat av: Elin

jaaa! gött vi gillar pepp! nu jeeeklar ska här börjas träna!

2009-03-06 @ 05:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0