S3IK, en klass att minnas!

Alla böcker är inlämnade och efter några lyckönskningar av diverse lärare drog jag mig mot Sara och en sushilunch! Mumma! Inhandlade sedan en klänning till studentfesten och diverse alkohol att förtära imorgon! Fyfan vad det är skönt att vara 20! =) Snart ska jag upp till skogen och röja, massa björkkvistar till flaket imorgon.. varför i hela fridens namn tog jag på mig att göra det? Men okej, ett löfte är ett löfte. Det blir till o ta med sig sågen tror jag! ^^,

Imorgon tar jag studenten, imorgon är det över, imorgon finns det inget mer S3IK, frågan är om det känns bra eller dåligt? Jag vet inte, jag tycker trots om er, S3IK kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, S3IK vår klass, den bästa klassen! Imorgon är det över, vi går åt olika håll och kanske träffas vi igen, kanske inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0