Terrisparver eller sparvterrier? Det är frågan.

Den här dagen var lite för mycket, på alla sätt. Vi var sådär lagom trötta och flummiga nu på kvällen.. eller egentligen hela dagen. Men vi åt fruktsallad och fotade hästar. Det är mysigt. :) Hett tips; var inte ute i solen i 2 h utan vatten, ingen bra grej. Idag blev det en tur på Cameron, innan var jag totalt opepp, men den hästen har en förmåga att göra mig glad! Han är så himla underbar och snäll att man faktiskt bara njuter när man sitter på honom. Det var nog tur att Lotta propsade på att inte byta, det var troligen nyttigt för oss båda! :) Och det kändes bra idag, det gjorde det allt, det funkade rätt bra och han kändes avslappnad och hoppade iaf igenom sig hyfsat!

Imorgon ska bästa Missy få följa med igen, banhoppning blir det då. Jösses vilken bootcamp-vecka detta blir! Vi får ta det lugnt i helgen sen!

Nej, nu ska jag släcka och sova, imorgon ska jag träffa Lotta i stan och hämta upp plaketter o grejer! Godernatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0