:)

Ni ska veta att detta görs under dödshot, ja, uppdateringen då.. Lotta tycker inte att jag bidrar till samhället och blablabla.. :)  Det är svårt att knåpa ihop något.. som inte är helt värdelöst.. för även om alla mina inlägg är väldigt meningslösa för alla andra utom mig, ger det mig något och det är väl det som är min tanke.. wellwell.

Missy är f.ö. bäst! Hon fick följa med till Clareberg idag och som den pärla hon är skötte hon sig utmärkt! :) Hon är så otroligt positiv till allt! iih! jag gillar! : ) inga konstigheter, hon har en skön attityd och tycker livet är roligt! Det är fortfarande många knappar och detaljer som ska stämma, men jag tror hon är ganska nöjd. Hon känns glad och det brukar vara ett ganska bra betyg. =) Pluttan! Det är nästan lite för bra för att vara sant!

Kommentarer
Postat av: Cindie

Klart vi måste ses! Fick du inte mitt SMS igår? Liseberg imorgon, what säger du? :)

2009-06-25 @ 11:26:56
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0