Dooobidooo!

Var ute i jakt på björkkvistar innan, stötte på årets första huggorm, åh vad dom är vackra! :D Denna var nästan kolsvart! Klättrade i träd gjorde jag också.. för att sen inse att jag inte nådde den nedrans björken ändå! Med en kniv i handen klättrade jag dessutom, vilket jag också kom på när jag redan var uppe i grenarna.. smart drag och jag ska vara gammal scout? Jag höll även på att snava och landa på sågen jag hade med mig.. score! Till slut hittade jag några babybjörkar som fick låna ut lite grenar till mig! Så kära klassen! Vi har björk till flaket!

Sen blidde det lite dressyr på Cameron.. gick väl typ..hyfsat iaf. Stundtals kändes han faktiskt riktigt fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0