badobido!

Ååååh jag är så galet frälst! Jag och Lotta var på Romeo & Julia i söndags och jag blev nog fasen lite kär i Peter, sicken kille! Annars? Tävling.. ingen mer kommentar på den, jag gillar Valiska trots att hon är en tant! =) Och ja Cindie, jag ska bättra mig gällande bloggandet! kind of.. =)

Idag var det slottskogen som gällde med en del utav klassen, lakanen är fixade till flaket och imorgon ska jag åka in o lämna dom sista böckerna och tömma mitt skåp! Så himla skönt! Jag kan inte riktigt förstå det. På något sätt känns det vemodigt, men.. äh jag vet inte. Är jag redo? Är vi redo?

Annars? Jag, Cindie och Caro åt på Lydia´s och tog inte en springnota! Fast vi var rätt irriterade ett tag. Champagnen till onsdag står i mitt rum, den ska in i kylen imorgon och på onsdag blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0