-

Igår var så himla bra!! Först middag på Amazing Thai med sötaste tjejerna Cindie, Sara och Caro. =) Gooodaste jordnötssåsen i stan! :D Proppmätta och fulla av Sabai och cola? Vad heter det Caro? Drog vi oss mot biografen, "Angels and demons" blev det denna söndagskväll! En bra film, jag blir alltid lika intresserad av historia och kultur när jag läser eller ser något av Dan Brown, men tyvärr tror jag att filmen hade kunnat bli ännu bättre!

    

Idag var vi (jag och Alex) ute hos Missy och Grodis igen, barbacka med både balansövningar och lite annat bus! We like! Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Cindie

<3<3<3

2009-06-09 @ 12:52:23
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0