-

Jag hatar det här vädret. Det är kallt och ruggigt och det ger mig huvudvärk, sån huvudvärk att jag inte ens kan tycka att det är mysigt att sitta inne när det regnar, världen kan ju lika gärna gå under med en gång, aight? Idag satte jag nytt personlig rekord, den du! Gällande tiden jag vaknade visserligen, men kvart i tre är bara galet, jag skyller på vädret! Man sover dock bra när det regnar, det blev årspremiär för öppet fönster i natt, bara för att jag älskar att höra regndropparna slå mot fönstret. Det är mysigt.

Annars? Jag tänkte försöka övertala någon att ha myskväll med mig idag, eller i natt? Det borde vara lag på att ha det en sån här dag!

So long, and thanks for all the fish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0