-

Jonte slutade skolan igår, nian.. hur hände det egentligen? Han är liten, han kommer alltid att vara liten. Min bror..på gymnasiet? Det känns..som att det borde vara väldigt långt bort. Well, lite stolt är jag iaf över honom, han kommer in på skolan han vill in på och jag tror på honom. Han är grym! Vilket egentligen inte är så konstigt, han är ju min bror! Efter en übergod sushilunch på Mikado och tårta hemma mådde vi alla super! Shoppingturen i stan uteblev dock, för vädret var rent ut sagt uselt.

En tur till stan blev det istället idag, jag träffade Sanna och åt lunch, sushi igen.. någon som är förvånad? =) Mysigt var det i alla fulla fall och efteråt tog vi en tripp till heden där Sannas vän jobbar. En hel massa snack blev det, blandade med många skratt och ännu mer skvaller! Underbart! Precis som det ska va! Jappson i tantgruppen idag, dom är så härliga! Ja, tanterna alltså! Jappson med iofs, men idag gick det inte jättebra..

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0