Projektprojektprojekt!

Åååh, det är precis såhär det ska vara! Äntligen har jag något att göra igen, eller massa saker att göra kanske jag ska säga! Boken ska skickas in till olika förlag med förhoppning om att någon tycker att den är bra och vill publicera den! =) Jag ska förverkliga min filmidé med hjälp av min andra hälft! Självklart pratar jag om "den andra Saran"! :D Jag ska även jobba på min företagsidé och försöka föverkliga den! Dvs, jag har en hel massa att göra! Skriva lite till på något nästkommande kanske? Måla? Och självklart ta hand om bästa Missy!

Det är när jag har saker att göra som jag mår som allra bäst! =) Dags att vända tillbaka dygnet och göra något vettigt av mitt liv? Ohjäh!

Kommentarer
Postat av: Tania

Lycka till Sara! Hoppas det går bra för dig! =)

2009-07-29 @ 01:01:33
Postat av: Sara

Tack så mycket Tania! :D Hoppas att allt du tar för dig går bra för dig också! Det betvivlar jag inte! =)

2009-07-30 @ 02:34:21
URL: http://shenzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0