May he rest in peace!

Det är helt sjukt, vad mycket man egentligen har missat och vad mycket man kommer att missa så länge man lever som åskådare i sitt eget liv. Jag tittade på Michael Jacksons begravning innan, blödig som jag är lipade jag, var det på riktigt någon som trodde att jag inte skulle göra det? M.J. är en av alla stora som jag har missat, för även om han var aktiv när jag levde var jag för liten för att förstå vilken talangfull man det här var, ibland (läs speciellt en kväll som denna) önskar jag att jag var född tidigare, att jag hade fått uppleva dom riktigt stora, dom som idag räknas som legender (Läs The Beatles, Johnny Cash, Bob Dylan m.fl.). Jag har missat alldeles för mycket och jag tror att jag ikväll insåg att jag inte vill missa en sekund till, jag vill leva och ta tillvara på allt, det goda med det onda. Jag vägrar spela en biroll i filmen om mitt liv, där jag helt klart är rätt person att spela huvudrollen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0