Falsterbo och Missy

Falsterboveckan är slut, jag har en hel del intryck att smälta och saker att tänka igenom. Veckan bestod av mycket blandade känslor, men att vi hade så underbart roligt överväger allt! Jag kan omöjligt nämna alla som gjorde den här veckan super, med risk för att glömma någon. Men en sak kan jag säga, we will be back 2010, or what say you?! en femma på den tjejer? För detta är totalt o-fail! : ) Tack Alla!

För övrigt så red jag dressyr på Missy idag och det gick så otroligt bra! Hela passet var långt ifrån bra, men jösses, dom där små stunderna när allting bara stämmer och det känns som att vi är en! Det är obeskrivligt! Idag jobbade vi mycket med övergångar, tempoväxlingar och speciellt med galoppfattningar, hon är en pärla! Jag tror att jag har kopplat hur jag ska påbörja att öva samling och längning på henne, motivationen är verkligen på topp nu efter att ha sett alla fina ekipage i Falsterbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0