Melodifestivalen deltävling 1.

Jösses, denna veckan alltså. Mycket har hänt, en hel den otrevliga saker, men de bra sakerna väger definitivt upp. Detta har utan tvekan varit den bästa veckan på länge och allt började när jag och mina kära vänner var ute och firade min 20-årsdag. Större delen av veckan har tillbringats på bokcaféet med stort B, med en av mina allra finaste vänner Sara, Jens och Josef har också varit en stor del i den glädje vi alla känt.

Elin åkte till Thailandet i tisdags och Sara till Österrike igår, jag saknar er! Väldigtväldigtväldigt mycket!

Var o köpte min älskade kamera i torsdags och jag börjar koppla saker och ting nu. Jag har till och med lyckats få några bra bilder. Mysigt.

Just det, ikväll drar MF igång, men jag ska inte sitta bänkad, det har utvecklats till något överdrivet jippo och eftersom det är hela 5 program exkl. europafinalen, blir det ingen riktig schlagerstämning. Jag lyssnar på låtarna efter hand istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0