Jag är åtminstonde någons hjälte, slå det du! :D

Denna dagen är fylld av glädje, riktig glädje, men samtidigt av besvikelse. Jag blev så otroligt glad idag, en underbart söt liten person kom fram till mig och sa; "Du är min hjälte". Med en kort förklaring efter, jag blev så glad och gråten var inte långt borta. Jag tror att det kan vara svårt att förstår, eller jag vet att det är svårt, att jag faktiskt inspirerar människor och att människor tycker att jag är ganska bra trots allt. Det är sånt som verkligen betyder någonting, det är ingen ide att lägga vikt vid kommentarer och skitsnack som går bakom ryggen, för om jag ska vara helt ärlig visar det bara att det inte är jag som är problemet. Problemet ligger hos den som inte vågar stå för sina åsikter, hos den som bara smutskastar folk, även människor som sägs stå dem nära. Well, vem orkar lägga sin tid på sånt? När det finns så otroligt mycket annat i livet man kan vara lycklig över? Jag älskar er mina vänner, denna dagen är till er. Eller ja, gårdagen dårå, eftersom klockan har tickat över till dagen efter allahjärtansdag.
Imorgon är det utbildningshoppning, Valiska på 1 m, kan bli intressant, har bara suttit på henne en gång tidigare. =)

Latest craving; Kate Voegele - splendid! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0