Bruksprov.

Orka att jag är sjuk, IGEN. Halsflussen har garanterat kommit tillbaka, det känns mindre kul. Har dock fastnat i bruksprovet nu och min favorit bland 3 åringarna blev godkänd, Common Sense. Hade dock velat se mer av Bravour, men han kanske kommer igen som 4-åring? Håller på att kolla in hopphingstarna, 4 år nu, men får nog kolla vidare imorgon, jag måste sova typ nu, helst igår. Eller så väntar jag till seinfeld börjar.

Var uppe i stallet och sa hejdå till pållarna idag, lille Cherro och Franzis. Det känns alltid lite tungt, speciellt när det är en sån personlighet som Cherokee är. Det blir ännu mer jobbigt av att se hur det påverkar dom som verkligen älskar dessa hästar. Jag tänker på er tjejer!

Imorgon måste jag dock till skolan, feber eller ej. Jag har hunnit fundera ännu lite på min framtid och det finns ett drömyrke som är ständigt återkommande, frågan är om jag vågar satsa på det? Eh, det får bli ett senare problem. Jag får väl åtminstonde försöka. För övrigt verkar det bli Falsterbo i sommar, eller ja, det blir Falsterbo. Jag har också nästan bestämt mig för att dissa allt vad balen heter, jag använder hellre dom tusenlapparna till något annat. Känns inte så värt faktiskt. Då hittar jag hellre på något med dom jag tycker väldigt mycket om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0