When the sun shines.

Åååh vad det är skönt med sol och vår! :D Våren blir som någon slags pånyttfödelse där man kommer till insikt med vissa grejer. Jag måste sluta vara så naiv hela tiden och se folk för vad dom är. Det här är våren när jag ska göra mig av med de såkallade vänner och problem som tynger ner mig istället för hjälper mig att utvecklas. Om jag ska få en stabil tillvaro måste jag vara omgiven av folk som är trygga, hur ska jag annars kunna bli det? Nej, nu är det nya tider och det som tynger mig och trycker ner mig ska bort. Alldeles för länge har jag tagit mig själv i sista hand och nu är det slut med det, ja jag vet att jag sagt det så många gånger förr, men jag har redan börjat fundera och agerat i vissa lägen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0