Valiska & Missy <3

Första omgången av bohuscupen är avklarad! Alla var nöjda och glada, många fina placeringar till ryttare från den bästa klubben (CRK of course) och laget kom på 2a plats! =) Valiska är fortfarande den finaste och i måndags fick jag känna på en helt ny än mer fantastisk sida hos pållan! Nu peppar vi på 2a omgången 3/5!

Hopptränade finafina Missy igår också, gick super! Hon är så himla fin och jag blir så himla glad varje gång jag sitter på henne. Red ut med Alex och Grodan gjorde vi idag! Det var antagligen det roligaste på länge. Grodan ville tävla (ska tilläggas att hon är gammal tävlingstravare) och Missy bockade gärnet. Folk som inte såg oss hörde antagligen Alex prata med Grodan (hallå? hoho? Stooopp! Grodan? ptrooo...) och mig (upp med huvet! Missy!!! upp upp upp!! hoho?) samtidigt som vi båda asgarvade!

Träffade Malin idag också! Najs I say! Var i kärraskolan och fick en uppläxning av Jaan. Jösses.

Kommentarer
Postat av: Alex

haha ja fart har hon inga problem med att få upp xD

2009-04-16 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0