Las Vegas!

Hahahahah, det finns ingen som slår Janne Svanlund och jag saknar kombinationen Janne och Lasse, eller Jana Wannius. Snällasnälla, ta bort Björe, hon är tråkig och arrogant. Byt tillbaka, snälla!

Meredith vann världscupen helt överlägset med sin Shutterfly! Vilket ekipage, vann alla tre omgångarna, sjukt snygg sistarunda! Snacka om att ha koll på sina nerver! Jag är galet impad. Meredith och Shutterfly, vilket dreamteam! I samma stuk har vi ju Albert Zoer och Oki Doki, dom teamar något otroligt! I slutet hoppades jag dock på Velin, men tyvärr satt inte allt. Helena Och Madick gjorde en strålande insats, riktigt synd på nedslagen första dagen bara.

Annars? Steffen Peters vann dressyren, Anky fick se sig besegrad, in your face! Briar var lite överladdad, men Brink verkade nöjd ändå.

Nu tillbaka till verkligheten, dressyrträning med Missy i lördags, jag gillar min tränare och det gick så bra så! =) Hon är så himla fin, sånt här händer bara i böcker...och hos mig tydligen! :D

Kommentarer
Postat av: Cindie

vid såna här tillfällen önskar jag att jag kunde mer om hästsport :D

2009-04-22 @ 23:10:52
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0