untitled!

Efter diverse händelser gick jag ut till Marieberg, lite lätt ilsk skulle man kunna säga. Men när jag kom in i stallet släppte allt, tänk vad en häst kan påverka humöret. Hon är verkligen värd det, söta fina Missy. Jag mockade, fixade maten och fyllde på vatten, borstade av pluttan och insåg snabbt att det var 45 min kvar tills bussen gick.. med tanke på att det tog 1 h dit var det kört. Ringde far, han vägrade hämta och därmed missade jag ridlektionen på CRK. Så jag och Missy tog en tur i skogen istället. Där man får rida denna gång och vilka vägar! Jag är såld! På lördag ska Alex med mig dessutom och rida Grodan, ett varmblod som står där! :D Oh so very nice.

Nej, nu ska jag sova, stallet väntar imorgon, träffa Lina kl. 10. Valiska och jag ska trimma i paddocken! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grodan? Groda? Nej....hur ser han ut?

2009-04-10 @ 21:50:27
URL: http://lottaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0