Jag gillar! Men vem skulle inte gilla?

Nu känns det som att Bohuscupen faktiskt är på riktigt, vi hade möte igår, jag red Valiska på kvällen och uppladdning med att få rida henne tors-sön känns som en ypperlig möjlighet till måndag! =) Det känns faktiskt bra.

Annars? Missy har jag ridit ett par gånger den senaste veckan och det känns bättre och bättre för varje gång! Dressyrträningen gjorde susen! Tänk va en riktigt bra tränare är ovärderlig, i alla sammanhang! Utan någon som kan hjälpa och stötta en i både fram- och motgångar kommer man ingenstans! Jag antar att detta är något slags tack till alla som hjälpt mig på vägen! Även till er underbara vänner! För det är ju bara ni som läser bloggen! ^^ Men okej, till Missy igen.  Igår var vi ute i skogen för första gången, jag red tydligen i något naturreservat med vandringsled och grejer, det får man icke göra fick jag reda på idag! ^^ Bad, men jag fick också tips om massa andra bra vägar som man kan rida på! =) Idag var vi disciplinerade igen och red dressyr, med Ingelas tänk i bakhuvudet gick det bra till slut och det finns på film! Så nu ska jag analysera! =)

Ännu mer annars? Spenderat otroligt mycket tid med Alex! Najs I say! även picknick med Sara och Ann! Vem gillar inte? Och lite tid med mina (inte längre mina... :/ ) älskade katter och Amanda! =)

Btw så verkar det som att Falsterbo blir av! Jag är jäkligt pepp! Det ska gudarna veta!

                       

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Hallands Ridgymnasium, fast på distans, så hästelinje hehe ;)



Btw, kul att du också bloggar, får titta in här ibland :)

2009-04-09 @ 09:07:35
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0