Dagens aha!

Haha jösses! Det kan bli bra intressant när man sitter vid datorn alldeles ensam på nätterna! Idag trillade jag över väldigt intressant info, vad sägs som att jag har hittat bildbevis på när Christer Roswall allas vår hopptränare hoppar en mur på 2.14 i Dublin 1961 eller att han vann SM i banhoppning 1961? Very interesting, det har han aldrig nämnt! Men jag ska allt grilla honom någon gång och få reda på allt! Nej, jag är alldeles för trött för det här, jag väntar på att avsnittet från Greys Anatomy ska ladda klart, så jag kan se färdigt på det och sen sova!

Imorgon blir det först träning med Sanna, fika med mamma och sen ska jag jobba 3 h i stallet. Det ska bli lite mysigt! =) Nästa vecka blir det Missy tis-fre! I like! Och Valiska lör-sön! Nu peppar jag på nästa vecka! Plugg dock, men reportaget som ska in i svenskan är klart, jag ska bara skriva ner lite om Fildelning och IPRED-lagen (info om det lär ju inte vara så svårt att hitta i dessa dagar), eftersom vi ska ha debatt på tisdag och jag fick den stora äran att bli debattledare. Jag måste skriva ett första utkast till min Term Paper i eng C som ska in på måndag också, hur jag nu ska hinna med det? Planering är inte min bästa vän och ja, jag är en riktig tidsoptimist!

Kommentarer
Postat av: Cindie

Skjuta upp saker <3! :D

2009-04-25 @ 04:19:42
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0