Cuz I´m too cool for school.

Skola, skola, skola. Can´t live with it, can´t live without it? Först internationell ekonomi och efter det föreläsning med någon Pierre från Union..men snart är det över! Det börjar änna bli dags för studenten snart! Verkligen dags!

Red ut Missy med B och Grodan igår och jäklar vad hon sköt! Trodde icke det var möjligt i den farten, men det visade sig vara humbug! Jag satt rätt illa till där ett tag men på något vänster satt jag kvar! Men så länge hon är glad, kan ju inte jag vara annat än glad!

Anyway, hoppträning ikväll! Undrar vad det blir för spännande då? Sen är det dags för Världscupfinalen omgång 1! Jag och Alex sitter bänkade med varsin gigantisk godispåse som förhoppningsvis räcker till söndag kväll när finalen är avgjord! Men vi får nog räkna med att köpa nytt åtminstonde efter söndagens kür!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0