wohooo!

hahah, galen dag! Jag har varit helt överspeedad heela dagen, fråga Caro och Sara ^^ Jag och Caro vandrade runt på stan lite efter skolan och diskuterade allt ifrån flugor, till att jag såg en av kändisarna från parlamentet och verkligenverkligen inte kunde komma på vad han heter. Googla nu! Kristoffer Appelquist heter han, vad fanken fick jag Peter ifrån? wellwell, intressant dag utan dess like. Somnade på filosofin, diskuterade allt från att äta glass till innehavande av kärnvapen och folkmord på pSykologin. De insatta fattar varför jag skriver det med stort S. Mår dock inte alls bra för tillfället, känns lite sådär halvbra. yeye, vi hörs och ses, nu är det middag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0