wellwell.

Milla har varit här ikväll, bästa Milla. Grey´s anatomy slutade precis, det betyder plugg - marknadsföring. Suck säger jag bara. Hade prov i engelska C idag, borde ha gått bra, kändes bra. Inga problem, tror jag. Fikade med Milla och Elin efter lektionen idag, mysmys. Dock ligger jag efter med pluggandet. Mindre bra.. 3 lektioner imorgon, plus ett möte med Gunilla, hon har gjort intryck på mina lärare, till och med ekonomin kändes bra idag, tidigare kände jag mig väldigt dömd. Men nu, idag, kändes det alltså bättre. Fredag blir det sent, ska skriva prov kl. 15, suck lååång tid efter jag egentligen slutat, men vad ska man göra? Prov är viktigt, skolan är viktig och jag har faktiskt skärpt till mig, massa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0