Too much to do!

Idag är en sån dag när jag bara vill ligga inne i soffan hela dagen och titta på film. En dag när jag är så otroligt trött och regnet bara faller på utsidan. Jobbade i stallet igår, både morgon och kväll och idag ska jag rida Curre =) Trevligt värre! Pappa står bredvid mig och spelar tennis, ja på Nintendo Wii alltså =) Bitter är han också, helt ur fas påstår han. Jaja, nu förlorade han visst. Plugga måste jag göra idag, leta reda på lite kostnadsförslag till marknadsföringen, rättskunskap inför provet imorgon och göra en massa grejer som ska lämnas in till Helena på engelskan. Städa mitt rum står också på listan, jag är alldeles för trött för det här. På onsdag är det 5-timmars uppsatsskrivning i svenska B och på tisdag får vi tillbaka våra analyser av Peter. På fredag får vi tillbaka VG och MVG delen av psykologiprovet och på torsdag ska vi titta på "Länge leve livet". Hoppas inte att jag ska göra mitt muntliga nationella denna veckan. Suck!

Dags att börja antar jag? I guess so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0