So what? I am a rockstar!

Det känns som att jag kanske börjar få lite rätsida på mitt liv, jag ligger i fas med mig själv för en gångs skull. =) Skrivit klart talet till imorgon nu iaf, dock lite bitter på bror min. Man kanske inte ska vara sååå uppslukad av WOW  när viktiga samtal rings. Suck på honom, men jag kan ändå inte låta bli att älska grabben =) Egentligen har ingenting intressant hänt idag, FiKa, gympa och bild. Jo bilden var kul! =) Visade sig att Cindie också ska läsa kursen, mycket najs =) Imorgon, nationellt prov svenska, muntliga delen alltså, inställd studiegrupp, religion och filosofi. Filosofin ja, prov på torsdag, jag har noll motivation till det, jag vill verkligen inte göra det, plugga alltså. Det är sjukt tråkigt.

måste dessutom göra min character description, min psykologihemtenta och säkert massa mer =)

Todays song: Pink - So what

Kommentarer
Postat av: elin

i wanna strat a fight!

2008-11-18 @ 08:42:21
URL: http://lillhagenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0