wiii.

Jösses vilken soffpotatis jag har blivit dessa dar! Sitter inne med bror min hela dagarna, I´m frikkin addicted to Mario Kart and Sex and the City. Shit, var inne i stan med pappa o jonte ett par timmar idag åtminstonde och jag lagar faktiskt mat! Jag duschar och jag klär på mig, så jag är ingen nersunkad soffpotatis.....än. Men vad otroligt skönt det är att bara vara, just nu gör jag precis vad jag vill och inget mer. Pappa verkade inte emot min nya plan heller för den delen.. den enda planen han har tyckt om gällande min framtid är en eventuell jurist- eller ekonomiutbildning. Men han verkade nästan lite nöjd med det här. Undra vad det ska bli av mig? Well, jag blir väl kanske vuxen en dag jag med!

Gonatt, nu ska jag spela vidare! =)

Kommentarer
Postat av: Alex

Mario Cart :D <3

2008-12-27 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0