whot?!

Jösses vad jag är dum. Jag borde inte ha gjort det, jag borde ha varit försiktig, jag vet. Men försiktig finns inte riktigt med i min ordlista alla gånger. Nu får jag skylla mig själv. Fast frågan är om det inte var värt det trots allt? Anyway, red Bakarat med tanterna igår, och någonstans i mitten där släppte allt och det stämde, trots att vi ville busa lite i den förvända galoppen. Blev Bakarat första lektionen idag också, idag var han mer pepp än jag någonsin sett honom (känt honom?) Lite bus och brall, tur att han är glad iaf! =) Knaster andra lektionen, det gick väl bra med tanke på omständigheterna.. say no more.

Jag satt och funderade alldeles nyss, nu har jag jullov, vilket innebär att jag bara har en enda termin kvar i skolan. Sen slutar jag..och är så illa tvungen att göra något med mitt liv. Det är lite läskigt, snacka om att stiga rakt in i något okänt? Men samtidigt känns det otroligt skönt, för så otroligt skoltrött som jag är för tillfället, har jag nog aldrig varit tidigare. Helst av allt skulle jag gärna skita i typ allt och göra något annat trevligt istället. Men.. tja.. det är ju inte så långt kvar. 3 juni govänner, då jäklar, studenten liksom, jag har alltid kollat med avundsjuka på alla andra som åker runt på sina flak och tjoar. Nu är det snart min tur, tiden går väldigt fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0