A Tuesday, like any other Tuesday!

Jag vill åka nu! Nununu! Det är så gott som bestämt. Jag åker till Australien, älskade Sara följer med =) Det kommer bli så otroligt bra, jag ser verkligen inte hur det ska kunna misslyckas! =) Vi har inte bestämt när, men så fort  vi har haft vårat sista sommarlov och tjänat ihop tillräckligt med pengar bär det av! =)

Fikade med Milla igår, känns rätt ovärt att gå på vissa lektioner atm, när man inte kan använda sig av vissa kroppsdelar så att säga =) Milla and Sara have big plans! Som alltid, jag säger bara Per och julkort! =)
dagen då? skola och promenad med Elin! och Milla! Jag fixade det sista kortet! Olivia åkte i morse, sånt känns alltid lite overkligt. Aldrig mer, sånt är svårt att förstå. Olivia var en trevlig liten häst, sov gott..

Men på tisdag får jag äntligen ta av gipset! Om jag inte gör det själv innan!  I ren desperation!


Kommentarer
Postat av: Camilla

milla <3 per redan XD



"Stå upp själv då ung djävle"

"Nej! Lejonet äter upp per!"

"Kan du passa han? Jag har en förmåga att tappa bort han på krogen... Men just nu är han på ikea. Du kan hämta han där vid disken "borttappade barn."

2008-12-09 @ 23:06:42
URL: http://camillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha jag fick precis en bild framför mig där du har tagit av dig gipset och snurrar det över huvudet och skriker ride on!

2008-12-10 @ 17:42:32
URL: http://lillhagenelin.blogg.se/
Postat av: Camilla

PEEEEEER!!!!!! Helvete, glömde han i sthm vif t-banan....

2008-12-15 @ 22:21:47
URL: http://camillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0