Oh Romeo, my Romeo!

Jag tror att jag ev kan ha hittat en favorit efter Donna, det är absolut inte samma sak men jag börjar tycka om den lille mer och mer. Romeo ja, det är en underbar liten (stor?) pålle, det känns som att jag hittar fler och fler knappar för var gång jag rider honom =) Tänk vad de små liven kan göra, det var värt all smärta i världen att hoppa honom idag. Det är skönt att man hittar såna moments ibland, det behövs för att hålla motivationen uppe! =)

Nej, återgå till att förbereda marknadsföringen gott folk. Gonatt.

Btw, så är Romeo ganska passande nu när jag är inne i en  Shakespeareperiod! =)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nej ;)

2008-12-17 @ 16:29:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0