lalala

Jul, jul, strålande jul. I morse var jag så otroligt opepp på jul, detta är ingen jul? Men så fort jag kom ner till farmor och farfar ändrades allt. Allting började med att vi fick för oss att väga deras katt, Gustaf, det var fanken inte lätt att placera honom på vågen. men efter många om och men såg vi att katten nu väger 9,5 kg. Han är så otroligt stor! Anyway, hjälpte farmor med julmaten, sen kom Emmie, Danne och Torbjörn. Och så var julfirandet igång. Sjukt underbart. Dock saknades Robin, Mia och Annelie.. Kalle Anka i all ära, vid det här laget kan vi replikerna och jag är fortfarande lika fascinerad av den rutiga färgen i tomtens verkstad, trots att jag idag vet att någon sådan inte finns att få tag på. Nu ska jag sitta framför tvn i sisådär 2 dygn och traggla igenom alla säsonger av världens bästa serie, of all times, Yes, I´m talking about Sex and the City! =) Det tillsammans med det underbara teet jag fick av Milla blir perfekt!

Night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0