Julklappshoppning.

ja, idag var väl inte vår bästa dag älskade Romeo. Varken din eller min bästa prestation kanske. Har dock tittat på filmen nu och det var inte fullt så illa som jag fasade för. Nu blir det analysera mera, och peppar peppar ta i trä, nästa gång blir det bättre igen. På något sätt lyckades jag komma 3a, det är sjukt hur snälla de är med poängen.
 
Tja, julfirande hos mamma sen, fick massa julklappar, tacktacktack!! =) Imorgon, Småland, farmor & Farfar. Jag älskar deras lilla hus i Nästa. Värnamo is the shit! Tjocka Gustaf har troligen blivit ännu större sen sist, men vad kan jag göra åt saken?

Anyway, anyhow.. om någon har film eller bilder från idag är ni mer än välkomna att skicka! =)

Kommentarer
Postat av: elin

God jul :)

2008-12-24 @ 10:15:41
URL: http://lillhagenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0